tirsdag 31. mars 2009

Paradise Ep. 13 (gårsdagens)


Piercingen i nippelen har Rune tatt med kompisene fra treningstudio.

Ida og Rune sitter på rommet sitt. "Ida, jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt. Jeg har jo smørt deg inn med sol olje og alt." Rune glinser av oljen på kroppen. Mmmm. Det Rune ikke skjønner er at Ida har besøk av Tante Rød. Ida har MENS! MEEENSEEEEEEEEEN. "Vet ikke hva jeg gjør gærnt, jeg, henter håndkle til deg og alt. Hva er det du mener med spøkelse a? Hallo?" Sier Rune forvirret.

Rune. Rune som har hobbyen å trene på treningstudio og han liker.. kjøtt.. han liker biff. Han klarer å prestere godt på spørsmålet han får av den nye deltakeren med tættisen (om hva han føler er det største han har opnådd i livet sitt). Han svarer "Det var et vanskelig spørsmål, hmm, at jeg er meg sjøl."
ET POENG TIL RUNE.

Min fascinasjon for Paradise Hotel blir sterkere. Spesielt Rune.

8 kommentarer:

stian sa...

haha, så fett at du faktisk har en blogg, super mixteip du gav meg, hurra - rune er jo bare toppen, skulle gjerne hatt han i kjeller´n >:-/ ph4eva ellers håper jeg livet er topp. sikkert mye gloseprøver og slikt, u-ann-z. over og ut.

Kaja sa...

DISSA REI PÅ INTERNETT AS

Benedicte sa...

kaja, jeg har tægget deg........
min fascinasjon for deg blir bare større og større. kline?

Kajis sa...

SOM EN PROTEST MOT BLOGG VELGER JEG Å IKKE SVARE PÅ TÆGGA'RI

Benedicte sa...

FY FAEN DU ER STYGG ASSSSS....
NÅ HAR DU TRÅKKA I kJylling salaten.... hvis du skjønner hvilken salat jeg mener da RADDIS FAEN!!!!!!!!!!!!
brenn palestina skjerfet ditt a

Anonym sa...

Harru vist fittari på cæm, og bleika fittehåra? Det er alt jeg lurer på lissom. Snakkes, må bleike håret.

Anonym sa...

roskilde hilsen en viss ørn

Kajis sa...

Bleika fittehår på cæm & Roskilde.
Helt med.