onsdag 17. desember 2008

braceface goes international

Hååhh. Hvor diggbar er tittelen? Lol. Jeg husker ikke hvem som foreslo tittelen men TAKK. Hvem ville trodd på begynnelsen av 1990 tallet, da jeg ble født, at jeg ville få en midlertidig SKAPREISEBLOGG! Hvor trendy??

Er jeg er Miami? Ja jeg er i Miami.

Orlando, mandag 15 desember. "Det ekke så lett å finne et sted å sove sånn på natten" sa mor. Ja det skal være sant og visst. Stedet het MOTEL SUPER 8. Tvilsomt med andre ord. Akkurat slik som i Pulp Fiction og i The OC når de skal til Mexico, kanskje minus kakerlakker. En latinobabe vandret i gangen. Hookeralarm! Tvilsomt svømmebasseng. Hengelås på døren.



3 kommentarer:

Nadine sa...

Det ser ut som det er noen som lurer seg under dynen i den ene sengen. 1000 kakkerlakker i en haug? Jeg vil sove på motell på vei til Tijuana! Grine over Luke og ta masse smertestillende med tequila.


Kiddin'. Send et kort da vel.

Anonym sa...

braceface international, som i dana international???

Benedicte sa...

hahah