mandag 24. november 2008

nok et mesterverk!

RIP SKAPBLOGGER.

18 kommentarer:

Anonym sa...

UTROLIG BRA HILSEN EIRIK

Anonym sa...

ja kult, hvilke sanger spiller du?

Kajis sa...

Du er zå god Eirik! LUV U!! (ps. takk for at du ødela dobbelt livet mitt :( )

Human touch(Sidechains remix)
Im a beast - Black Holes
Breakfast(Mercury remix)
Beat Bang - Machines don't care
Caked up(Hot pink delorean remix)
Cheap Thrills
Girl Thing(Disco Villains remix)
Everything Cool - FOAMO
Hold me down(Foamo remix)

Anonym sa...

sinnsyk tøff blogg as kaja! sykt konge! min blogg er helt lame i forhold! denne ruler! word as

Anonym sa...

konge konge konge! alt jeg har å si... liker sangen den er schmææææææck ass <3<3 hehe luv ya ;)

Anonym sa...

røft innlegg anonym! veldig bloggete! skal du noe hipt til helgen kajjiz?? så keen på å hooke opp. liker du snus?

Anonym sa...

jeg liker røyk, hvis det hjelper da

Anonym sa...

røyk er litt ut da. men hvis du har trang refleks vest så gjør det opp.. hørt den nye dnqW.dangj(remix(tcks) av dj downs??

Nadine sa...

Faen altså. Min mix blir bare-lavere og lavere volum-overgang-yey. FACK

Anonym sa...

ja, den var K-O-N-G-E

Anonym sa...

halla næd!!! hva skjer?

Nadine sa...

Lol. Kvelden er ung. Nei. Jeg har nettopp laget en ræva mix. Chæt på kajas blogg <3

Anonym sa...

hahaha! PUL PÅ DASS A JESPER

Anonym sa...

hvis du syntes wav filer er litt store, kan du gjøre dem om til mp3 om du vil. det er ganske lett! har du pc? skal jeg forklare deg? koz petter!

Kajis sa...

Ja forklar!

Anonym sa...

ok da - følg med nå. det er super easy! last ned razorlame her: http://www.mediafire.com/?mhjzzdm2vz0 så da du har "pakken" du må "åpne" hurra START razorlame legg inn wav fila trykk på "encode" knappen og vollà (*pling*) du har en fersk mp3. eazy peazy!! HVA?

Anonym sa...

ja

Anonym sa...

B-)