torsdag 16. oktober 2008

I wasn't too young

Hvor skal jeg begynne?
Jeg tenkte jeg skulle begynne med å si at jeg vil dedikere litt av dette innlegget til Nadine. Dette er vel mest fordi jeg vil ha en grunn til å poste denne her.

Men også fordi jeg har en komisk film jeg pent har tenkt til å poste her. Jeg føler at jeg på en måte er en gren sprunget ut fra SPRINKLESPRINKLE. Kanskje ikke akkurat det opptimale. Bloggen ble jo opprettet som en slags bilde blogg, og jeg er veldig dårlig til å ta med kameraet mitt. Så da blir det hotte innlegg som dette!


Nadine hadde vært på Far Out. Her forteller hun hva hun har gjort. Håper dere skjønner det like godt som meg! (Jeg fraskriver meg all hat)


Når jeg først er i gang med videoer. Her er et annet snutt fra mobilen som ble tatt kl 7/8 om morgenen etter vi hadde vært på Trendy Kandi (ikke så trendy som de skal ha det til) i Ios. Vi fikk med en trønder som heter Mads.
Ps. Det er en anonym person som snakker.



Mobilbilder fra den siste tiden.


Etienne de Crecy!

Stereoheroes.

Creepy svenske.


Sara på vei hjem. Litt sliten.


A-trak og Boys Noize.


Martin med snart ødelagt kake.


Ines i sine nye støvletter.


Chicks.

Jeg blir veldig godt humør av denne.

1 kommentar:

Nadine sa...

Åååååh. Hører den der, "å, nei nå går det nedover for don". Jeg er kul.